lördag 16 juli 2011

Turflampa

image

Ännu en Turfrunda avklarad efter att silverskeden varit aktiv under dagen och jag inte kunnat försvara mina zoner förens på kvällen då jag 1minut i Turflunchen blev uppringd av dagis som sa att sonen var för varm.
Tidigare på Turfvargen har jag bundit fast en pannlampa på styret i syfte som positionsljus. Denna lampa finns inte länge kvar. Jag vet inte om den blivit stulen på väg till eller ifrån Norrköpings sydligaste Turfzon utan att jag märkt det, eller om den helt enkelt kan ha lossnat.
Idag fick jag ta hjälp av Turftejpen, som bevisat sin duglighet med dom Turfskyltar som fortfarande sitter uppe i stan, med att fästa upp en ficklampa.
Man vill ju inte börja bryta mot lagar medans man turfar!

1 kommentar:

  1. Har du ingen Android-hållare? Har du ingen lamp-app? Ficklampa hade folk på 1900-talet.

    SvaraRadera