onsdag 6 juli 2011

Expandator 13 skyltar uppe

Igår var mitt mål att förgylla Norrköping med information om Turf. Min tanke tidigare på dagen var att helt enkelt åka runt till mina gröna zoner och sätta upp skyltarna.

Sambon som ännu inte riktigt förstått det underbara med Turf tyckte att det verkade ännu konstigare...

Som tur var gästades Peking av babatrik på förmiddagen och utsikten för kvällen såg otroligt ljus ut när även sambon plötsligt på Gtalk skriver "Du får turfa ikväll om du vill".

Innan det blev kväll så hann även Thunell ta sig från lilla Linköping till stora Norrköping! Så himla typiskt att dom skulle komma samma dag, så jag inte hann ta zonerna mellan gästernas besök!

Vid 12 stycken turfzoner sattes turfskyltar upp innan jag avslutade med ett svårfotograferat foto (skylten syntes inte om jag backade för att ta kort på hela byggnaden) vid Kronofogden. Jag tyckte att det behövdes sprida lite extra glädje där trots att det inte är någon turfzon i direkt närhet (många som går förbi på Kungsgatan).

Här kan man via Sports Tracker se mina 13 dokumenterade turfskyltar.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar