söndag 17 juli 2011

Fredrick <3 NinjaTurfer

Intressant kväll!

Mitt i mitt och Fredricks #Fifa11 spelande så bara springer han ifrån sin lägenhet då han upptäcker att NinjaTurfer är på väg mot Margareta och i ett misslyckat försök att skrämma iväg honom så får jag höra deras konversation då mobilsamtalet fortfarande är uppkopplat.

Jag har tidigare läst hur Ninjaturfer blivit skrämd (fullt förståeligt) av Fredrick och med rädsla för sitt liv flytt för sitt liv.

Ikväll stannade han starkt kvar. Jag lyssnade spänt  på vad följden skulle bli! Tyvärr blev det bara ett riktigt fiffel trick då Fredrick lyckas prata bort 20 minuter viktig Turftid för Kalmars hungrigaste turfare.

Under dom 20 minuterna pratades det om allt mellan himmel och jord. Det som sades  låter jag stanna mellan turfarna och eftersom jag inte såg dom stående där på Margareta i månens sken , så spekulerar jag inte mer i det.

Innan jag och Fredrick avslutar vårt samtal så hinner vi båda se hur Ninjaturfer tar över regions kronan.

Vi alla sover olika bra inatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar