onsdag 20 juli 2011

Lita aldrig på en 08 !

I min blogg kan man fortfarande läsa: "Vilken tur att jag är åter i Nkpg strax efter din förmiddagsfikarast i morgon"

Det var ingen tur.

Det blev inte massa röda zoner.

Jag tar inte ens och byter om från arbetskläder till turfkläder och sätter mig på cykeln för att endast ta NorrStation!

Besviken tog jag mitt hemliga vapen, den inofficiella Turfbilen som inte helt tydligt fått turfförbud och som ännu inte någonstans på internet publicerats, för att ta tillbaka zonen.

Har en känsla som säger att jag borde håna på för fullt nu, för det är dagen efter som det då brukar ge resultat, men jag känner inte heller riktigt för det.

Man kan aldrig håna en Norrköpingsturfare!

Lika lite som man kan lita på en 08.

 

Kom igen nu PekingTurfarna Silversked, dagstjerna, Lome och theworm100 !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar