onsdag 1 juni 2011

Camperview

Morgonen började på bästa sätt men är nu den sämsta på länge!!


Det var bestämt sedan tidigare att jag skulle följa med sambon in till stan tidigare. Varför vet jag inte, för Norrköping var grönt. När jag vaknade idag fick jag höra ljuvlig musik, "zone lost'.
Det var nu bara en. Olaizone - som den här omgången är den jag fått ta tillbaka 2 (?) ggr.


I lugn och ro tar jag mig ner till arbetsplatsen och dom äldsta rävarna är förvånade över hur tidig jag är. Jag hade så gott om tid att jag för dom förklarar och visar vad Turf är.


Det är då den så förträffliga morgonen förvandlas till katastrof!


Jag ser på kartan en gul prick, förutom dom två omöjliga innan jag övertalat sambon att vi måste skaffa båt, Camperview !


Katastrof! Hur kunde jag missa?


När jag nu tagit det så lugnt på morgonen hinner jag inte ta den nu.


5 timmar 45 minuter tills jag har lunch.


Kanske kan byta lunchtid med någon kollega?


Förlorar jag den här neutrala zonen förlåter jag aldrig mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar