måndag 24 mars 2014

Vanvårdad blogg igen

Jag missköter min blogg, jag slarvar med att uppdatera den och åsidosätter inlägg framför andra sysslor och glömmer ibland helt enkelt bort att skriva något. Det finns så mycket jag borde ha skrivit som jag helt enkelt struntat i. Då jag i skrivande stund inte heller har tid att skriva, så följer här en kort uppdatering i punktform.

  • Ny turfcykel
  • Seger i Zontagningskriget #JagaF
  • Nya turfmål?!
  • Möte med GekkoMan
  • Orrholmen ´s flytt till RainShelter
  • Adepternas frammarsch 
Förhoppningsvis kan varje enskild punkt bli ett varsitt enskilt blogginlägg någon gång i framtiden. Möjligen så infinner sig perioden då jag bloggar istället för att turfa. En känsla av att det hela behöver trappas ner en aning infinner sig, som ikväll, då ska jag bara ta en zon och till HockeyZone tar jag bussen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar