måndag 3 februari 2014

Totalledare i Gävle!

Turf är ett bra spel sett till att man kan sätta upp precis vilka mål som man själv önskar! Ett av mina mål har varit att bli den turfare i Gävle som totalt har flest poäng. Det är ett mål som jag inte noggrant observerat, så när jag idag gick in och tittade på den totala topplistan så såg jag att jag nu är nummer 1 i Gävle! Möjligen behöver jag förtydliga att målet gäller Gävle, inte Gävleborg där turfprästen AlirDruid predikar (turf preacher 46) ! Skulle det mot förmodan inte vara ontheroof som tidigare hade flest totala poäng så blir jag gärna tillrättavisad och därmed har ett nytt mål.

114 på den totala topplistan är nummer 1 i Gävle? 
















2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Ser att du snart är bland världens 100 bästa turfare. Inte illa! Bara 1 miljon poäng efter mig. Men så började jag turfa en dag innan dig också. Fortsätt kämpa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fortsätter kämpa och räknar med att snart vara ikapp dig! Då räknar inte jag poäng, som man får medans man sitter still i soffan med öl och pepparkakor, utan antalet zontagningar!

      Radera