måndag 24 februari 2014

Öppna brev och slutna telefonsamtal

Tidigare i veckan så skrev Fredrick ett blogginlägg som han ville kalla ett öppet brev. Innan dess fanns det dolda mail och igår kom det ett hemligt telefonsamtal. Oroad angående reglerna och vad som gällde så hänvisade Fredrick till det öppna brevet.
Jag tänkte därför, öppet, svara på frågorna här.

Det finns inga regler - bara förutsättningar
Hur länge denna tävling ska pågå - tills GefleEU har gjort flera zontagningar än Fredrick
Periodpaus - det är upp till var och en ifall man vill ta en paus från turfandet för att tex lära upp andra att turfa, göra andra saker eller helt enkelt lägga sin turftid på olika framträdanden i radio.

Fredrick är inte känd för sina framgångar i turfvärlden, snarare tvärtom. Det här handlar om mitt uppsatta mål, så antingen kommer jag fortfarande har färra zontagningar än min motståndare eller så når jag det faktum att ännu ett fiasko har uppstått och vederbörande kan blogga om det i form av ursäkter. Dessa kan bestå av trasiga telefoner, brutna ben och avgarvade läppar.

Min tanke är att sporadiskt uppdatera differansen i ett och samma blogginlägg. Skulle gärna vilja ha tiden att presentera den aktuella statusen nu, men det har jag inte då jag måste ut och cykla dubbelt så långt för hälften så många zoner (jämförelse Kalmar - Gävle).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar