lördag 4 januari 2014

Som natt och dag ( Dawn ninja ) !

Jämfört med den gången som jag erövrade tidsmedaljen Dark Ninja så var detta som natt och dag, fast det är som natt och morgon. På den tiden togs Dark Ninja efter att man bundit fast cykeln på bilen, åkt 2 mil mellan Krokek (Kolmården) - Norrköping och i brist på zontäthet cyklat en bra bit.  Jag kan inte förstå att jag inte har bloggat om det, hittar dock inte något vid en första sökning, men detta var nog på den tiden som inte ens turfbloggarna var uppfunna.

Dawn Ninja
04.37 - ute från fastigheten och gräver fram cykeln i förrådet
04.39 - Dalapalace
04.40 - Shipbridge
04.43 - Carenose
04.43.50 Hemma igen för att förvånat se att det inte dök upp någon information om att jag fått en ny medalj utan kunde bara konstatera det när jag tryckte på min info.
Dessutom något missnöjd över att jag ställde alarmet så pass tidigt som 04.30 när det blev så gott om tid över.
04.51 - Instagram
Instagram
04.52 - Börjar blogga och  misslyckas med att posta inlägget innan klockan blir 5.

Nu är jag iaf en av 242 turfare (i skrivande stund) som även har Dawn Ninja till sin medaljsamling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar