söndag 5 januari 2014

CareNose Round 42

Att se ägandeantalet på varje zon tidigare omgångar och totalt sedan zonen skapades är statistik som jag saknar på warded.
Min Brynäs-favoritzon skapades lite mer än ett år innan jag flyttade till Gävle. Det är inte någon svåråtkomlig zon som gör det enkelt att få ha den i fred, vilket jag är nöjd med då man har möjligheten att ta den många gånger, vilket gör det svårare att ha stort ägarantal. Efter mina (någorlunda) aktiva turfmånader som östgötsk norrlänning är jag intresserad av den totala ägandefördelningen. Något som jag aldrig kommer att få reda på ?? 

Skärmdump timmen innan den 42a ronden avslutas.


Nu närmar sig rond 43 och klockan tolv kommer jag stå i CareNose. Om jag sedan går hem eller tar någon mer zon, blir möjligen ett nytt blogginlägg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar