onsdag 19 juni 2013

Vart tog Gustav_Vasa vägen?

Den här omgången så lägger jag turftiden på att erövra zoner istället för att publicera blogginlägg (känns igen från tidigare period i denna blogg).

Därför har jag inte hunnit med att blogga om mitt första möte med Gustav_Vasa som skedde på OldBridgeZone efter att Gustav_Vasa blockade Gefleplaza och trodde han skulle hinna ta Chaplain och OldBridgeZone innan mig.

Det är alltid trevligt att stanna en stund och prata med människor som delar turfintresset!

Några dagar senare när jag precis erövrat CentralSt så såg jag Gustav_Vasa komma farande! Det tog lite tid innan han upptäckte att zonen var blockad i ytterliga 28-29 minuter och innan han gör sin upptäckt så hinner jag få igång kameran och från buskarna tar några smygfoton. Det var dock det sista fotot, det här:

image

som jag väljer att lägga till i kategorin Turfare och jakten på turfare fortsätter!

 

Gustav_Vasa tog Borlansea för 16 dagar sedan och har tagit zonen (minst) 3 ggr mer än vad jag någonsin erövrat zonen (vilket är 0 gånger) men nu var det länge sedan man såg skymten av Gustav_Vasa! Han är väl ingen konståkningsturfare ?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar